woensdag 9 april 2014

Geboortekaartje....

Op de beurs in Venray werd ik blij verrast met een geboortekaartje.
Goh wat lief dat er dan ook aan ons gedacht werd.
Maar ik zal jullie het graag uitleggen.

Op de najaarsbeurs in Den Bosch hadden we een voorbeeldplaat hangen met geboortekaartjes.
Tegen over mij stond een jonge dame die gelijk haar oog had laten vallen op deze kaarten.
Ze was zwanger en wilde heel graag haar eigen kaartjes maken.
Zo gezegd zo gedaan.

Nu was het zo dat de kleine Jay zich te vroeg ging melden....dus help...de kaartjes waren nog niet af.
Maar met hulp van haar moeder is alles goed gekomen.
Ik heb ook nog de kleine Jay mogen bewonderen, en ooooo wat klein en lief...
Met haar goedkeuring mocht ik de kaart op mijn blog zetten...nou zeg nou zelf...geweldig...toch..



Ik heb wel het gedeelte met de namen en adres gegevens weg gelaten,
lijkt mij niet handig..om dat zo op het internet te gooien.

Nou Suzanne en natuurlijk de trotse papa, 
heel veel geluk liefde en gezondheid gewenst met jullie zoontje..
en bedankt voor jullie kaartje..



6 opmerkingen:

  1. Dit is echt heel erg gaaf, super leuk gedaan met de labels. Leuk voor jou ook dat ze heeft laten zien wat ze met de ZieZo materialen heeft gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk gedaan...mooi dat blauw met kraft.
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig dat je kaartjes als inspiratiebron gefungeerd hebben....Prachtig kaartje is het geworden....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh super ziet dat er uit, heel gaaf gemaakt ☺
    Gezellige en fijne week nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat ze de geboortekaartjes met jullie stempels gemaakt heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, wat een leuke orginele kaartjes echt SUPER!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om eventjes langs te komen op ons blog! Wij lezen je reactie altijd met veel plezier :)

Groetjes, Ziezo Knutsels