maandag 23 september 2013

Vervolg Trouwserie

Hoi allemaal!
Wat een leuke reacties hebben wij gekregen op het eerste kaartje uit de trouwkaartenserie! En vandaag willen wij jullie het vervolg erop laten zien...


Wij hebben gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- Rose papier uit eigen gebruik
- Kant uit eigen gebruik
- Pareltjes uit eigen gebruik

Wij hebben gebruik gemaakt van de volgende inkt:


Wij kunnen jullie verklappen dat er nog 3 hele mooie voorbeeldjes aankomen..
dus houdt ons blog in de gaten :)

Liefs, Het ZieZo Design Team

7 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ook weer supermooi!
    Mooie stempels!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook prachtig Sandra! ik kijk al
    weer uit naar de volgende, hihi.
    Fijne dag en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! Ziet er heel gezellig uit.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Sandra, wil je eerst even bedanken voor je bezoekje aan mijn blog. Wat leuk dat je dochter de naam Pipkin zo leuk vindt. Weet je hoe we er aan komen? Het komt uit de film waterschapsheuvel, kijk dit filmpje maar eens. http://www.youtube.com/watch?v=3SX8-tF53ag
    Helaas hebben we vorig jaar november afscheid moeten nemen van Pipkin, hij is 12,5 jaar geworden, dat is ook wel erg oud voor een konijntje.
    Afgelopen junie hebben we een nieuw konijntje gekregen, Noppa (dit betekent Pluisje in het zweeds) Het is ook een echt pluisje en ze is al flink ondeugend en speels. (heb gelijk maar even een foto van haar op mijn blog gezet, had ik nog steeds niet gedaan...)Goed dat was even over de konijntjes, nu je kaartje! Wat een super leuke serie wordt dit, de stempels heb je weer zo leuk weten te gebruiken mijn complimenten hoor! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor alle reacties. Achter ziezo zit een geweldig designteam alleen zou ik het allemaal niet redden..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze is weer erg leuk!! Sweeeet!
    Kan niet wachten tot 2nov!! Dan komen we (buurvrouw Thea, mam en ik) zeker bij jullie langs!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om eventjes langs te komen op ons blog! Wij lezen je reactie altijd met veel plezier :)

Groetjes, Ziezo Knutsels