maandag 5 augustus 2013

Beterschap

Goedemorgen allemaal!
Vandaag een langwerpig beterschap kaartje van ons.
Dit keer helemaal in bruin tinten met wit.
Wij vinden deze combinatie toch ook wel heel erg mooi!
Wij zijn benieuwd wat jullie er van vinden...


Wij hebben gebruik gemaakt van de volgende materialen
- Pons - Ek Tool (wij hebben de uit geponste
 'labeltjes' met het touw bevestigd en verder los gelaten zodat je ze
 kan verschuiven en allemaal kunt zien)

Wij hebben gebruikgemaakt van de volgende inkt:
(De randjes zijn weer bewerkt met een sponsje en de inkt)

Alles is natuurlijk weer verkrijgbaar in de Web-Shop.

Lieve groetjes, het ZieZo Design Team

ps. vergeten jullie onze wedstrijd niet??


8 opmerkingen:

  1. Mooi zo langwerpig! Erg leuk gedaan en mooi gestempeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, een langwerpig kaartje. De kleurencombi is heel stijlvol.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig vind ik dit! Dit ga ik zeker onthouden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ziezo design team,
    Leuk dat jullie volger van mijn blog zijn geworden.
    Wat een prachtige blog is dit.
    Prachtige beterschap kaart.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, leuk met die labeltjes! Ook mooi model van kaart!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart,leuk eens zo'n heel ander model te zien,bedankt voor de inspiratie,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo ZieZo design team,
    Wat leuk dat jullie volger zijn geworden van mijn blog, en bedankt voor de reactie! Ik had al eens eerder bij jullie gekeken, en idd. de teksten van de stempels van DC zijn prachtig. Dit keer ga ik naar Zwolle naar de beurs en kom zeker bij jullie kijken,
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om eventjes langs te komen op ons blog! Wij lezen je reactie altijd met veel plezier :)

Groetjes, Ziezo Knutsels